Standings Программирование - профессионалы (лич. 2018-2019) June 16, 2019

updated 3 years, 4 months ago
Rank Handle Score
Город
Школа
Класс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
1
285
Гомель СШ 61 9
10
10
10
10
10
10
10
10
10
50
50
45
50
·
·
2
280
Гомель БелГУТ
10
10
10
10
10
10
10
10
50
50
50
50
·
·
·
3 - 4
230
Гомель СШ 27 10 а
10
10
10
10
10
10
10
10
50
50
50
·
·
·
·
3 - 4
230
Гомель СШ 27 4 а
10
10
10
10
10
10
10
10
50
50
50
·
·
·
·
5
226
Гомель СШ 27 4 а
10
10
10
10
10
10
10
6
50
50
50
·
·
·
·
6
213
Гомель ГГОЛ 10
10
10
10
10
10
10
10
8
35
50
50
·
·
·
·
7 - 9
178
Гомель Гимназия №10 5
10
10
10
10
10
10
10
8
50
50
·
·
·
·
·
7 - 9
178
Гомель СШ 27 4
10
10
10
10
10
10
10
8
50
50
·
·
·
·
·
7 - 9
178
Гомель Гимназия №10 7
10
10
10
10
8
10
10
10
50
50
·
·
·
·
·
10
159
Гомель Гимназия №14 6
10
10
10
8
8
10
10
8
40
45
·
·
·
·
·
11
140
Гомель СШ 33 8
10
10
10
10
10
10
10
10
10
50
·
·
·
·
·
12
130
Гомель CШ 3 6
10
10
10
10
10
10
10
10
50
·
·
·
·
·
·
13
128
Гомель СШ 27 9 а
10
10
10
10
10
10
10
8
50
·
·
·
·
·
·
14
126
Гомель Гимназия №71 6
10
10
10
10
10
10
10
6
50
·
·
·
·
·
·
15 - 16
125
Гомель СШ 61 5
10
10
10
10
10
10
10
·
5
50
·
·
·
·
·
15 - 16
125
Столин Столин 8
10
10
10
10
10
10
10
·
10
·
·
45
·
·
·
17 - 18
74
Гомель СШ 11 6
10
10
10
10
10
10
10
4
·
·
·
·
·
·
·
17 - 18
74
Жлобин СШ 13 9
10
10
10
10
10
6
10
8
·
·
·
·
·
·
·
19 - 21
70
Гомель СШ 50 7
2
10
10
10
10
10
10
8
·
·
·
·
·
·
·
19 - 21
70
Гомель СШ 40 10
10
10
10
10
10
10
10
·
·
·
·
·
·
·
·
19 - 21
70
Гомель Гимназия №46 9
10
10
10
10
10
10
10
·
·
·
·
·
·
·
·
22 - 23
68
Гомель Гимназия №51 7
10
10
10
10
10
10
8
·
·
·
·
·
·
·
·
22 - 23
68
Д. Лопатино Лопатинская 4
10
8
10
10
10
10
10
·
·
·
·
·
·
·
·
24
60
Санкт-Петербург Школа №691 2
10
10
10
10
10
10
·
·
·
·
·
·
·
·
·
25
59
Гомель СШ 61 5
10
10
·
10
10
10
4
·
5
·
·
·
·
·
·
26 - 28
50
Гомель СШ 59 7
10
10
10
10
·
10
·
·
·
·
·
·
·
·
·
26 - 28
50
Гомель Гимназия №14 4
10
10
10
10
·
10
·
·
·
·
·
·
·
·
·
26 - 28
50
Гомель Гимназия №71 10
10
10
10
10
·
10
·
·
·
·
·
·
·
·
·
29
20
Гомель Гимназия №10 5
10
·
10
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·